Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 17:35:07 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03317 aadressile Valga maakond, Valga vald, Õru alevik, Farmi (null) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 31 lg 4 alusel pädev asutus 
esitab projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
õigusaktist tulenev pädevus on seotud taotluse esemega. Antud taotlusega 
kavandatud digestaadihoidla mahasõit ristub 23131 Õru-Keeni-Sikstina teega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27085785>  (menetlus nr: 
426275), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister